حسن یزدانی:
مقصد پایانی ام المپیک لس آنجلس است
به گزارش فیت استور، یزدانی اظهار داشت: هدف غائی من المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس است و به همین خاطر تصمیم گرفتم در وزن المپیکی کشتی بگیرم و به حضور در وزن های دیگر فکر نکنم.
فیت استور به نقل از خبرنگاران جوان: حسن یزدانی بعد از کسب دوبنده تیم ملی در رقابتهای انتخابی کرمان، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، از حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۶ قزاقستان اعلام رضایت کرد و اظهار داشت: خدا را شاکرم که توانستم از این مسابقه سربلند بیرون بیایم و دوبنده تیم ملی را برای حضور در رقابتهای جهانی به دست آورم.
ایشان سپس گفت: امیرعلی آذرپیرا از بچه های خوب کشتی است و چندین سفر و مسابقه را در کنار هم تجربه کرده ایم. در این زمان جز ادب، احترام و اخلاق خوب چیزی از او ندیدم. در کشتی بالاخره یک سر برد است و یک سر باخت و امیدوارم امیرعلی هم در ادامه مسیر موفق و سربلند باشد.
یزدانی با اشاره به روند آماده سازی خود بعد از رقابتهای رنکینگ کرواسی اضافه کرد: بعد از آن مسابقات و واگذاری دیدار فینال، روی نقاط ضعفم کار کردم. هم از نظر بدنی و هم به لحاظ تنفسی شرایط ایده آلی نداشتم و چربی بدنم بالا رفته بود. در این زمان با تمرینات هوازی و فشرده روی این مورد کار کردم و در ادامه نیز تمرکزم را بیشتر روی بهبود شرایط تنفسی و افزایش قدرت خواهم گذاشت تا بتوانم وزنم را بشکل اصولی بالا ببرم، چون که افزایش عضله اهمیت زیادی دارد و نباید چربی جای آنرا بگیرد.
وی در مورد حضور در وزن ۹۷ کیلوگرم و رقابت با عنوان داران بزرگ این وزن اشاره کرد: مقصد پایانی من المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس است و به همین خاطر تصمیم گرفتم در وزن المپیکی کشتی بگیرم و به حضور در وزن های دیگر فکر نکنم. تمام تمرکز و برنامه ریزی ام روی ۹۷ کیلوگرم است تا بتوانم با آمادگی کامل در راه المپیک حرکت کنم.
دارنده ۱۰ مدال جهان و المپیک در ادامه اظهار داشت: سعدالله اف، اسنایدر و سایر کشتی گیران مطرح این وزن، از قهرمانان بزرگ جهان هستند. من هم تمریناتم را انجام می دهم و علیرغم این حریفان قدرتمند، تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نمایش را ارایه دهم و به بهترین نتیجه ممکن برسم.
وی ادامه داد: همه چیز لطف خداست. من فقط تلاش می کنم و هیچگاه ناامید نمی شوم تا نماینده شایسته ای برای کشورم باشم. از تمام عزیزانی که در این راه کمکم کردند، صمیمانه تشکر می کنم.
یزدانی همینطور با تقدیر از مردم ایران، بخصوص مردم استانهای کرمان و مازندران، گفت: مردم همیشه به من لطف داشته اند و این محبت، مسئولیت مرا بیشتر می کند. از مردم میهمان نواز کرمان و همینطور عزیزانی که از سراسر ایران، بخصوص مازندران، برای حمایت آمده بودند، تشکر می کنم و امیدوارم لایق این محبت ها باشم.
او در آخر در رابطه با شرایط جسمانی خود اظهار داشت: هر دو عمل جراحی ام به خوبی انجام شد و جا دارد از پزشکی که در ایران عمل نخست را انجام داد، تشکر کنم؛ در هر صورت ایشان تمام توان خویش را به کار گرفتند. عمل دوم نیز با هماهنگی فدراسیون کشتی، دکتر کیهانی و با مشورت دکتر پاسکال از فرانسه انجام شد. حدود یک سال و نیم از آن دوران گذشته و خدا را شکر تا امروز مشکل خاصی نداشته ام و نتیجه این عمل تا بدین لحظه رضایت بخش بوده است. تنها کمی درد طبیعی وجود دارد که قابل تحمل است و امیدوارم کتفم نیز تا المپیک همراهی ام کند تا بتوانم بهترین نتیجه را برای کشورم به دست بیاورم.
منبع: fitstore.ir
این پست فیت استور را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان فیت استور در مورد این مطلب